Vare sig du har upprättat räddningsplaner för bostadsaktiebolag, affärsfastigheter, organisationer eller produktionsanläggningar, skapar Pelsu värde i båda ändarna: tidsbesparing vid upprättandet och du kan nå årlig tilläggsförsäljning med hjälp av mjukvaran som utgör en servicemodell.
Hela webbtjänsten ser ut som ditt eget varumärke och alla hänvisningar till Pelsu döljs. Tjänsten för bokstavligen din affärsverksamhet till modern tid.
Gå medVi har använt Pelsu Räddningsplan i flera år nu och jag skulle inte kunna föreställa mig att återgå till det tidigare pappersarbetet. Den största förmånen med Pelsu är definitivt enkelheten och snabbheten gällande förvaltning och uppdatering.
Pelsu är inte bara ett verktyg som underlättar verkställandet och implementeringen av räddningsplanen. Det är också ett helt ekosystem som ger precis den information som brandinspektörer, polis och räddningsmyndigheter behöver.
Tack vare tiotusentals räddningsplaner och uppdaterad information, kan myndigheterna spara både tid och frustration på inspektioner och larm.
Gå medMed hjälp av sina egna användarkonton kan räddningsverket använda Pelsu föratt bekanta sig med fastigheterna innan inspektioner utförs. Webbtjänsten möjliggör lätt åtkomst till räddningsplaner och till endast den information som intressenten behöver.
I syfte att spara ännu mer tid för sina kunder är Pelsu integrerat med de flesta servicemanualerna och mjukvarorna för fastighetsförvaltning. Vi tillhandahåller tre typer av integrationer:
Pelsu Räddningsplan har varit den optimala partnern för oss under moderniseringen av pappersvärlden. Utöver att övergången till tjänsten har varit lätt, har integreringen i våra befintliga system fungerat utmärkt.